Hatets Gisler

Categories H bok

“Leppene dirret da han sa: “Hvis min mamma er gått til Gud, vil jeg også dit.” Han lot hånden gli gjennom Michaels hår (…) “Det skal du,” sa han. “I kveld. Det lover jeg deg.””

"Hatets gisler" av Mary Higgins Clark

Boktittel: Hatets Gisler

 

Forfatter: Mary Higgins Clark

 

Innhold: Nancys to barn forsvinner sporløst, og det gjør også Nancys kontroll på tilværelsen idet alle får vite at hun er dømt for drapet på sine to første barn. Hvem har egentlig tatt barna? Og hva kan være motivasjonen bak?

Min mening: Boka var grusom, og vanvittig spennende. Leste den ut på èn dag. Den er lettlest krim/spenning, og får deg til å grøsse, samtidig som du må lese videre fordi du håper at det snart vil snu seg, og ende godt for barna. 

Terningkast: 5, og på grensen til en sekser. Men den er nok litt for forutsigbar til å nå helt til topps. 

 

BildeKilde

Jeg anbefaler også Mary Higgins Clark sin bok Stemmenes rop. 

2 kommentarer

2 thoughts on “Hatets Gisler

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *