En perfekt langhelg

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Fredag og lørdag har det vært fantastisk sommervær! I tillegg til at det var Sokndalsdager her i bygda – og masse liv i alle hjørner av stedet! Jeg fikk ikke delta på alt, fordi jeg har jobbet både fredag og lørdag. Vi hadde også gjester fredag kveld, og pappa var på besøk fra torsdag til lørdag. På lørdag skulle jeg også tale på et ungdomsmøte – noe som er stress, gøy og skummelt på en gang. Jo, også fikk vi gjort en del hagearbeid!

Men bloggen har blitt nedprioritert i solskinnet. Man klarer liksom ikke å få til alt på en gang 🙂 Men nå har jeg fått en forsmak på sommerferie, og har begynt å lengte litt… 


Nå er det søndag, og været har glidd over i grått igjen. Men det gjør ingenting. Da kan jeg kanskje få tatt noen innhogg i oppvask-fjellet i dag… Takk Gud for oppvaskmaskinen!! 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “En perfekt langhelg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *