17.mai, er vi så glad i :)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I dag er det 17.mai, og jeg våkner sliten. Jobbet hele mandagen (på skolen, på planteskolen, og så norskundervisning). Tirsdagen jobbet jeg, bakte en kake, fikk besøk, og var på 16.mai-arrangement med ungdommene. Og så kommer 17. mai, og jeg sa ja til å jobbe igjen. Bare et par timer før barnetoget går. Men allikevel, litt slitsomt. Puh!

Ute er det overskyet og tåkete, men jeg håper i hvert fall at tåka letter etterhvert. Det er i hvert fall opphold, og det er ikke dårlig det! Planen for dagen er jobb, barnetog, besøke besteforeldre, folketog, familiefest på Betania (den jeg bakte kake til), og i kveld skal jeg bare slappe av sammen med Thomas (tror jeg). 

Ikke heelt 17.maistemning utenfor vinduet. Men nå går salutt-skuddene av (de jeg pleier å våkne av). Og så skal jeg finne frem flaggene, så kommer nok stemningen også snart! 😀

 

2 kommentarer

2 thoughts on “17.mai, er vi så glad i :)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *