Morgentur på søndag

Categories E Natur og Turer

Det er KJEMPElenge siden jeg har orket å stå tidlig opp for å gå en skikkelig morgentur (Noe jeg virkelig elsker!). Men lørdag bestemte jeg meg for at det fine været måtte utnyttes, så jeg overtalte Thomas til å være med, og satte alarmen på 05.30. Og vi ble ikke skuffet! Allerede på første forsøk, fant vi beveren som vi lette etter.

Og ikke bare èn bever, men vi fant tre, rett i nærheten av hverandre! Det var også et og annet rådyr å melde. 

Vi ble sittende en god stund å betrakte de facinerende skapningene… Stemningen så tidlig om morgenen er helt magisk 🙂

Spesielt når sola titter frem….

Når vi hadde tenkt å si oss fornøyde, og vende nesa hjemover, traff vi på beveren som var nærmest av alle! Ca 5 meter fra bilen satt den og gresset. Og selv da jeg gikk ut av bilen, viste den bare et øyeblikks usikkerhet før den fortsatte å ha fokus på gresset.

Dette ble de klareste bildene (her helt uredigerte) på turen. En skikkelig kjekk avslutning på en magisk morgentur 🙂

Andre som trosser dyna, og står opp med sola en gang i blant? 🙂
 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *