èn liten kommentar

Categories tanker, tro og filosofi

Og hele verden faller i grus. 

Jeg gikk på ungdomsskolen da jeg begynte å tro at jeg luktet vondt. Det var et par jenter som holdt seg for nesen en eller to ganger da jeg gikk forbi. Det var så utrolig lite. Så utrolig tåpelig, kanskje. Men så utrolig vondt.

En følelse av at jeg ikke burde bry de andre med mitt nærvær. Av at jeg var et utskudd. At jeg ikke var ønsket. At de andre snakket om meg bak min rygg. Det krever bare èn liten kommentar for å såre noen dypt, hvis du sier det rette. Så vær forsiktig med hva du sier. 

Husk også på at de gode ordene også kan gjøre en enorm forskjell! Så prøv å oppmuntre noen i dag. Si noen gjennomtenkte, gode ord som virkelig uttrykker hvorfor du setter pris på en venn/kollega/bekjent/kjæreste/søster/bror. 

Har du noen gang blitt veldig såret av en “liten” kommentar

5 kommentarer

5 thoughts on “èn liten kommentar

  1. Du publiserte nylig noe som bryter med Facebooks retningslinjer, så du har blitt midlertidig blokkert fra å bruke denne funksjonen. Du finner mer informasjon i hjelpesenteret. For ikke å bli blokkert flere ganger bør du passe på at du har lest og forstått Facebooks standarder. Blokkeringen vil være aktiv i 7 dager til.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *