Det var deilig å ha langhelg og fri på mandag. Så nå føler jeg denne uka går utrolig fort. Jeg må innrømme at jeg har begynt å glede meg litt til sommerferie allerede. Men samtidig må jeg minne meg selv på å nyte hver dag. 

Mandagen fikk jeg brukt på å sy en del. Og så startet mai med et helt fantastisk vær! Strålende sol er meldt så langt yr kan se, og dagene er lenger både om morgenen og kvelden! I dag tror jeg at jeg må få gått meg en skikkelig tur i dette finværet! Vurderer også en bytur… Litt herlig å ikke ha noen fastlagte planer enda 🙂 

Noen morgener ligger frosten enda på bakken når jeg står opp. Men det blir varmere og varmere nå! 

Løken jeg satte har begynt å titte opp fra jorda 🙂 

Potetene ligger enda skjult… 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *