Sydd passveske

Categories A Hobby

 

 

Jeg har funnet ut at passveske er en enkel og grei ting å sy, som også er veldig nyttig. Dessuten er det supert til å teste ut teknikker jeg aldri har prøvd før! Så jeg prøvde meg på en flatlocksøm (Stigesøm) som jeg tredde et sløyfebånd inni. Det ble utrolig dekorativt, akkurat som jeg hadde håpet. Det er veldig kjekt å få testet ut noe av det jeg kan gjøre med overlock-maskinen jeg fikk til jul. Den er virkelig helt fantastisk å sy med! 

Og nå har passet et trygt hvilested, som enkelt kan gjemmes under klærne 🙂


Det er utrolig mye jeg har lyst til å sy nå, men tiden strekker ikke til. Men jeg nyter hver gang jeg får produsert noe. Det gleder virkelig hjertet mitt å være kreativ! Har laget et par ting til jeg vil vise dere etterhvert. Men må få tatt bilder først 😉
 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *