Mål for Mai

Categories O interessa

Nyttårsforsetter kan være så vanskelige å holde noen ganger, så i år har jeg heller benyttet meg av månedsforsetter. Da blir tidsrammen litt mer overkommelig, og man kan justere målet etter behov. 

HVORDAN DET GIKK I APRIL:

Målet mitt i april var å spise mer grønnsaker. Nærmere bestemt minst to til hver middag. Det er noen dager jeg ikke har hatt grønnsaker til middagen, men da har jeg prøvd å putte inn mer i lunsj eller kvelds, eller som et mellommåltid. Tror helt sikkert at dette har fått meg til å spise litt mer grønnsaker, så da er det en seier!

MÅL FOR MAI:

I mai har jeg blitt enig med ei venninne om en treningsutfordring på 30 dager. Vi bruker appen 30 Day Fitness, og gjør en utfordring til dagen. Last den ned, og bli med du også! Vi bruker planen “Beginner level 1.” Det bør vel kunne gjennomføres…?



 

4 kommentarer

4 thoughts on “Mål for Mai

  1. Charlotte Hagen Edvardsen: Ja, jeg synes det er mye mer motiverende! Og så har man flere muligheter til å lykkes også 😉
    Hvis jeg skal ha forsetter for et helt år, må det være noe jeg er skikkelig motivert for 😉 Og det gjelder dessværre ikke for bli-sunn-målene 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *