Malt litt

Categories A Hobby

Her er et lite maleri jeg malte i påsken. Jeg liker veldig godt å male, men det er sjelden jeg tar meg tid til det. Dette bildet er laget med utgangspunkt i et foto jeg tok i Marokko i vinterferien. Har egentlig flere bilder derfra jeg kunne tenkt meg å prøve å male 🙂

I går talte jeg på ungdomsmøte om Peter i bibelen. Det er rart hvor mye energi det tar å forberede seg til noe sånt, så jeg har enda ikke landet hundre prosent. Men jeg kjenner at det er godt å vite at jeg har to hele fridager foran meg som jeg kan bruke på å sy, gå tur, og uten noe stress. I dag skal vi på grilling hos noen venner – det er utrolig hyggelig å bli invitert til noe! Det er noe som virkelig gjør meg glad 🙂 

 

 

1 kommentar

1 thought on “Malt litt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *