Gammel vane, vond å vende

Categories D Familie

Og da mener jeg bokstavelig talt “å vende”. 

For her en dag bestemte jeg og Thomas oss for å prøve noe nytt i senga. Vi følte at ting måtte mixes litt opp, og at tiden var inne til å være litt vågale. Så vi bestemte oss for å ta skrittet: Vi skulle rett og slett prøve og snu alt på hodet!

Du skjønner. Han ligger alltid på venstre side i senga, mens jeg ligger på høyre. Jeg sovner alltid i samme stilling, på venstre side av kroppen, med hodet mot veggen. Så vi skulle bytte side, da vet du! 

Vi våknet neste morgen, og trengte bare å utveksle et blikk før vi begge forstod. Aldri igjen. Jeg hadde våknet et sted mellom 7 og 700 ganger, og hver gang føltes noe feil. Thomas var av samme oppfatning. Men greit å ha prøvd, da i hvert fall. Så kan vi krysse det av på lista over ting vi ikke trenger å vurdere mer 😛 

Gammel vane, vond å vende. 

Pute, Soverom, Dragonfly, QuiltBildeKilde

3 kommentarer

3 thoughts on “Gammel vane, vond å vende

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *