På tross av alt det triste og slitsomme som skjedde sist uke, har dette vært en ganske fin helg. Jeg hadde en fin jentekveld hos Bente på fredag med masse småprat og god snacks.

Siden jeg er helt alene i huset, og ikke hadde noen planer på lørdag, fikk jeg gjort ganske mye. Ryddet, vasket, og ordnet. Gikk også topptur (herlig!) med Hanna. før jeg fikk overnattingsgjest; Monica; på kvelden. Vi hadde en kjempekveld – først på ungdomsmøte, og så i sofaen hjemme med Nachos. Etter vi la oss ble vi liggende å skravle til seint på kveld, akkurat som da vi var små 🙂

Søndag ble det både en deilig søndagsfrokost, en supersunn lunsj, film, tur, og et par timer jobbing i planteskolen. For ikke å snakke om at jeg hjalp mamma å bytte dekk på bilen. Og med “hjalp” mener jeg “stod og så på.” Godt å ha en rolig helg hvor jeg føler at jeg har fått tid til å slappe av!!

Hvordan var din helg?

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *