Nå har allerede over halve påskeuka gått, og jeg blir nesten litt trist av at det går så fort. Jeg har jobbet litt hver dag, og hatt filmkveld tre kvelder med forskjellige folk. I dag skal vi bare jobbe halve dagen i planteskolen, og så skal vi på grilltur med en vennegjeng. Gleder meg veldig, og været ser helt fortreffelig ut! Enda bedre enn meldt 🙂

I hagen(og urnene) har jeg plantet litt primula og påskeliljer, og sådd frø til både gulrot, reddik, salat og spinat. I åkeren har jeg satt poteter og løk. Og jeg har også sådd noen krydderurter. I år blir det persille, gressløk, peppermynte, timian, koriander og basilikum. En del av dem har overvintret fra i fjor. 

Uti hagen vokser det litt av hvert. For eksempel er plenen full av de gule, små krusenblomstene 🙂

Inne er det også blitt påske med hjemmelagde egg, og blomsterkvister i fra hagen. 

Håper du også er i vårstemning, for det føles HELT fantastisk! 😀

4 kommentarer

4 thoughts on “Vårstemning

  1. Så flott! Blir spennende å følge med på kjøkkenhagen din 🙂 Vi har også kusymre i hagen. Den får meg til å tenke på Jøssingfjord 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *