Jenta uten hjerte

Categories H bok

“Ingen så meg da heller. Flaks igjen, sa han tonløst.”

"Jenta uten hjerte - kriminalroman" av Marit Reiersgård

Boktittel: Jenta uten hjerte

 

Forfatter: Marit Reiersgård

 

Innhold: En ung jente har blitt drept, men det viser seg å bli vanskelig å få ungdommene til å snakke. Noen skjuler noe, og politietterforsker Verner Jacobsen må nøste opp trådene fort, samtidig som han må passe på sin egen psyke og helse som er helt på bristepunktet etter sønnens alt for tidlige død. 

Min mening: Spennende! Boka fenget fra første stund, og den siste tredjedelen leste jeg i ett strekk, og ble liggende å lese lenge etter sengetid. Litt skummel, ikke forutsigbar, og holdt meg interessert gjennom hele forløpet! 

Terningkast: 6. Anbefales til alle som liker en god krim/spenningsroman! Anbefaler også Thirteen Reasons Why, som er litt i samme sjanger (men mer ungdomsbok enn krim, der) 

Denne var virkelig en kjærkommen forandring fra all faglitteraturen jeg har lest i det siste. Noen som har lest noe annet av Reiersgård? Passet jo også fint med noe krim nå i påsken 😉

BildeKilde

2 kommentarer

2 thoughts on “Jenta uten hjerte

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *