Noen ganger går man på en smell

Categories A Hobby

Jeg har tidligere kjøpt en del billige fleecepledd på europris eller ikea for å bruke til å sy. Og da jeg kom over disse flotte, tykkere pleddene (som attpåtil var på salg) slo jeg til, og kjøpte tre stykker. Ett i marineblått, og to grå. Jeg tenkte at de ville være fine til både cardigans og gensere. 

Og så startet jeg med å sy genseren. Men da jeg kom til sluttfasen, ble jeg bare mer og mer frustrert. Stoffet raknet kjempelett. Til og med der jeg hadde sydd med overlocken, klarte den ikke helt å holde stoffet i sammen. Da genseren var ferdig,og jeg prøvde den på for første gang, ble det 4 nye hull. Og etter å ha tettet de fire, pluss 3 til som oppstod under fiksingen, gav jeg opp. 

Kjedelig å sy såpass lenge på et prosjekt før man finner ut at det ikke nytter… Men da ble det i hvert fall to nye, gråe pledd i sofaen…

Et “skrytebilde” før genseren går i søpla… 

Har du kjent på frustrasjonen over noe som bare ikke vil bli bra i det siste?

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Noen ganger går man på en smell

  1. fjellgeitbundingen: Ja, var heldig med det! De to andre teppene var grå, og omtrent akkurat samme farge som gardinene i stua 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *