DIY Cardigan for 30kr

Categories A Hobby

 

I Marokko kjøpte jeg noen stoffer til kun 30kr pr meter! Jeg kjøpte blant annet dette stjernemønstrete stoffet som er mykt og lett. Da jeg kom hjem, fikk jeg ideen om at det kanskje kunne bli en cardigan (hadde først tenkt genser). Jeg har veldig få cardigans, så det var midt i blinken å få sydd meg en selv.

Jeg fant mønster i et blad på biblioteket (en kilde jeg ikke har tenkt på før en gang!) Og sydde ivei. Jeg hadde kun èn meter av stoffet, så det måtte bli en litt kortere versjon. Men den var enkel å sy, og jeg er fornøyd med passformen. Alt i alt et veldig vellykket prosjekt som jeg kommer til å bruke mye, og som kun kostet meg 30kr!

 

Tror jeg vil sy flere cardigans med dette mønsteret. Neste skal være med et litt annet stoff, og den blir nok litt lengre også 😉

 

10 kommentarer

10 thoughts on “DIY Cardigan for 30kr

  1. Stine Jensen: Jeg liker det også godt! Angrer nå på at jeg ikke kjøpte mer 😛 Men hadde bare 400g å gå på i bagasjen før det hadde blitt overvekt 😛

  2. Hej!
    Är du kanske intresserad av en personlig bloggdesign eller drömhemsida som byggs upp efter dina egna önskemål? 🙂
    Glada hälsningar
    Kashma Izat

  3. fjellgeitbundingen: Haha, ja, det var krise å kun ha plass til 15 kg på en så lang og spennende tur! Jeg velger ikke Ryanair igjen, for å si det sånn!
    Men var litt flaks også, for jeg hadde ikke med bagasjevekt. Men kastet noen gamle plagg før hjemreise, for å få med meg det nye hjem. (Hadde pakket med en del gammelt, da)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *