Ferdigstilt UFO

Categories A Hobby

For dere som ikke er helt inni hobbyverden, er en UFO et UFerdig Objekt. Når man har så mange hobbyer som meg, er det unngåelig at det blir noe som aldri blir ferdig, og bare blir liggende i en pose. En av disse, er denne t-skjorta som jeg startet på i oktober. 

Problemet var at jeg gjorde noe feil i halsutringningen, ødela ribben, og måtte klippe den på nytt. Dermed stoppet hele prosjektet opp. Det tok sikkert ikke mer enn en halvtime å fikse, og det føles veldig godt. 
Jeg er enda i startfasen med å eksperimentere med stofftrykk, og det er veldig moro! Gleder meg til å trykke flere ananaser 😀

Så dagens oppfordring er: Har du noen UFOer? Kanskje et kjøkkenskap som virkelig trenger rydding, et strikketøy du ikke har rørt på to år, eller kanskje en list som ikke er spikret fast? Da kan du sette av tid i kalenderen til å gjøre akkurat det! Det føles skrekkelig godt!

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Ferdigstilt UFO

  1. De fleste har vel noe å gripe tak i sånn sett ja. Selv driver jeg å krymper garnlageret mitt ved å strikke babyplagg til venner/familie om dagen. Så koselig å gi, samtidig som det er deilig å få brukt opp garn som bare er blitt liggende 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *