Mål for Mars

Categories B opplevelser og hverdagsliv

HVORDAN DET GIKK I FEBRUAR:

Målet mitt i februar, var å gå til eller fra jobb 28 ganger (en for hver dag, men når man trekker fra helger og ferie, måtte jeg gå flere ganger en del dager). Jeg lå lenge godt an, men så ble jeg syk den siste uka før vinterferien, og da røk seieren. Jeg er uansett fornøyd med hva jeg har klart. 21 ganger er mye mer enn de 4-5 gangene jeg gikk hjem selv i Januar. 

 

MÅL FOR MARS:

Jeg har lenge spist akkurat hva jeg har lyst på. Jeg har bare ikke klart å motivere meg selv til å begynne å ta kontroll på sukker-inntakket mitt. Men nå skal jeg komme i gang. Målet for mars er todelt. De to første ukene har jeg ikke lov til å spise godteri med mindre noen andre setter det fram. De to siste ukene i mars har jeg ikke lov til å spise godteri mer enn èn dag i uka.

Thomas har vært flink å kjøpe roser i det siste 🙂

 

Dette innlegget kom litt sent, siden jeg har vært på reise. Men nå er det tid for sukker-avrusning! Hva er dine håp for mars?

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *