10 Ting du kanskje ikke visste om meg

Categories R Om meg

Her er noen funfacts om meg, så dere kan kjenne meg enda litt bedre. Og så vil jeg gjerne høre litt om deg også, i kommentarfeltet: Det er veldig stas å vite hvem som leser bloggen!

 

1. Jeg har hatt bloggen min siden 2009.

2. Jeg er altfor avhengig av godteri, og etter jul har jeg hatt noe nesten hver dag. Etter middag kommer behovet snikende som en voldsom ulv. 

3. Jeg har pendlet mye i mitt liv. Tre år på VGS med 1 times buss hver vei, og fire år under lærerutdannelsen med to timer buss hver vei. 

4. Jeg blir utrolig fort avhengig av spill. Jeg har brukt mangfoldige timer på The Sims, men også mer guttete spill som Dungeon Siege og Runescape. Til og med mobilspill blir jeg helt hekta på. Så jeg prøver til det ytterste å ikke starte med noe nytt…

Bilderesultat for dungeon siege

BildeKilde

 

5. Jeg liker ikke vannmelon, agurk, eller andre frukter som smaker for mye vann. Det er noe kvalmende med det. 

6. Jeg er veldig organisert på PCen; alle bildene er sortert i mapper. Men i huset er det noe helt annet. Hobbyrommet er det mest kaotiske av alle. 

7. Jeg elsker å være lærer, men stresser litt med at jeg ikke har fått fast jobb. 

8. Jeg irriterer meg når folk kjøper blomster på matbutikken i stedet for i butikken til mamma, siden det er det hun lever av. Men jeg er fæl selv til å kjøpe ting billig på nettet… 

9. Jeg leser i bibelen hver dag.

10. Jeg elsker å fotografere, men hver vinter tar jeg bare en brøkdel så mange bilder som jeg gjør på den varme halvdelen av året. Unntaket er selvsagt når jeg er på reise. 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “10 Ting du kanskje ikke visste om meg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *