Rett før avreise

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I dag reiser jeg og Andrea avsted til Marokko. Jeg tror ikke jeg får blogget noe derfra, så bloggen vil bli litt stillere i en uke. Men jeg har forhåndspublisert noen innlegg underveis, så det ikke blir helt dødt heller. Jeg har jo egentlig masse jeg vil dele på bloggen; det er bare det å få tid til å gjøre det! 

I dag skal vi sitte hele dagen på tog, flyplass og fly. I morgen er vi fremme i Marrakech, og klar for å utforske byen! Gleder meg til overfylte markeder, kameltur i ørkenen, hamam-massasje, dansende slanger, sterke kryddere, og en veldig annerledes kultur. En litt artig ting, er at onkelen og tanten min også er i Marrakech noen av de samme dagene som oss! Kanskje vi treffes…

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Rett før avreise

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *