Glimt fra kjøkkenet

Categories C Hus, hjem og hage

Årets store prosjekt, er å pusse opp stue og kjøkken. Vi (les Thomas) begynte første januar med å rydde vekk møbler og ting, og rive ned vegger, gulv og tak. Nå har kjøkkenet blitt bygget opp fra bunnen igjen, og mangler bare litt listing og finpuss. Vinduene er byttet, og alle ytterveggene i stua er isolert og platet. Nå står peis og gulv for tur, og så nærmer det seg faktisk at stua også kan brukes. Som nevnt (ca tusen ganger) skal jeg reise bort i vinterferien uten Thomas. Og da er jeg superspent på hvor mye som er ferdig når jeg kommer tilbake. 

Her er den fine grønne tapeten vår. Den er jeg kjempefornøyd med!

Og jeg ble bare helt sjarmert av denne lampa fra Bohus. Bare vent til du får se den med lys i 🙂

Vil ikke legge ut ferdig-bilder før det er helt ferdig, så jeg får smøre meg med tålmodighet 🙂 Men det er herlig å se at ting tar form!
 

2 kommentarer

2 thoughts on “Glimt fra kjøkkenet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *