Multitasking og friskmeldt hund

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Det er utrolig hva man kan få tid til på en vanlig onsdag. Egentlig plan var 1. treffe Miriam og 2. Sykveld. Men det jeg endte opp med å gjøre var lage middag, vaske opp, strikke litt, se en halv film med Thomas, brette og vaske klær, tur med hunden, besøke mamma, og sykveld med Eirin, Kristina og Hanna. Fikk ikke sydd meg mer enn ei lue, men det er da i hvert fall noe. 

I dag. torsdag skal jeg bestille sommerferie til utlandet, og gå på LIFEgruppe. Gleder meg til begge deler! Og hvem vet? Kanskje får jeg tid til en haug med ekstrating i dag også!

*Det er så synd på meg*

Chessie har operert vekk en ekkel kul, og har dermed vært “sykemeldt” en stund. Men i dag skal kragen og stingene av. Jeg kan tenke meg hun blir lykkelig!

4 dager igjen til Marrakech! 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Multitasking og friskmeldt hund

  1. Hei, stakkars. Disse skjermene ser ikke noe hyggelig ut, selv om det er nødvendig etter slik behandling. Fant ingen bilder av lua di, men hørtest ut som en kjekk kveld. Burde satt meg mer ved maskinen jeg også..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *