Klar for nye utfordringer

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Været er kaldt, men fint om dagene. Hagen har ikke helt forstått at det er vinter. Så grønnkålen vokser fremdeles, i mellom hver gang frosten kommer. Rosenkålen, derimot, ble aldri spiseklar. Vi får gi den en ny sjanse.

 

Imens så nyter jeg livet. På den ene siden er ting veldig travelt og litt kaotisk. Men på den andre siden så er jeg full av takknemlighet for alt det gode som skjer i livet mitt. Snart nytt kjøkken, snart Marokko-tur, nye utfordringer på jobb, snille elever, og jeg tar også del i et utrolig givende meninghets-arbeid. Livet er godt. 
Jeg gjør meg klar for en ny vår full av håp. En vår hvor jeg håper på å blomstre opp: i ekteskapet, i jobben, i tro og i tjeneste.

Hva er dine gleder, og dine utfordringer? Og hva er håpet ditt for denne våren?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *