Huden full

Categories H bok

“Mens han stirret ut mot vest, forsøkte han å finne ut hvem som ville at han skulle dø, og hvorfor. Han mente dette hadde førsteprioritet.

 

Boktittel: Huden full

 

Forfatter: Carl Hiaasen

 

Innhold: Stranahan er en tidligere politimann som har prøvd å trekke seg tilbake til fred og fordragelighet. Men nå ser det ut til at han blir oppsøkt av problemer i form av leiemordere, gale plastiske kirurger, og nakne damer. Boka er en spenningsroman, med et snev av krim. 

Min mening: Jeg synes boka varte for lenge, og det er et dårlig tegn. Den fenget meg ikke skikkelig. Karakterene virker litt lite troverdige, og handlingen litt oppdelt og merkelig. Men det var ikke så ille at jeg ikke ville vite slutten, så til en viss grad vekket den interesse også… Hovedpersonen Stranahan minner meg en smule om Harry Hole. 

 

Terningkast: 3. Ikke den beste historien, men greit lesestoff når man uansett ikke har tid til å bli helt oppslukt i ei bok. 

 

BildeKilde

2 kommentarer

2 thoughts on “Huden full

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *