Enda en lue

Categories A Hobby

Jammen er det gøy å få brukt opp restestoff til noe fornuftig! Det er også utrolig gøy å bruke min nye overlock-maskin til å sy disse enkle luene. De er ferdige på en halvtime, inkludert klipping! 

Blir ikke mye tid til sying, men jeg presser det inn innimellom. Jeg har sydd desto mer på nettene; har hatt “mareritt” to ganger om hvor irriterende det er når jeg ikke klarer å sy i lommene med glidelås på kjolen min. Tror jeg snart må gjøre det, så jeg får fred 🙂 

Slik ser den ut på innsiden: 

Nå er det endelig helg. Det er godt å kjenne på at jeg er mindre sliten enn forrige fredag. Det er også utrolig herlig at jeg ikke har så mange planer. Huset går fremover. Nå er kjøkkenet anokmmet, vi er nesten ferdig med å gipse-og-pusse taket, og i dager begynner vi sånn smått på veggene. 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Enda en lue

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *