Sydd enda en babylue

Categories A Hobby

Det er så kjekt å få brukt opp noen små rester til noe fornuftig! Nå ryddet jeg fram en rest med viskose-jersey fra en kjole, og fikk sydd en lue med fleece i. Fleecen er et pledd jeg kjøpte for 10kr på IKEA. Jeg kjøpte to blå, og to grønne fleecepledd; de er jo supre å sy med! Og billigere stoff får man sjelden 🙂 

Denne lua passet perfekt som en del av en ettårsdagsgave i går til søte, lille William. 

Beklager bildekvaliteten for tida. Men vi pusser opp kjøkken og stue, og laderen til kamera mitt har forsvunnet i en eller annen eske i kjelleren -.- Sånn går det når Thomas pakker…

 

10 kommentarer

10 thoughts on “Sydd enda en babylue

  1. Nydelig lue, Ingrid. Det bor nok en liten økonom i deg. Jeg kunne nok satset på gjenbruk her i huset. Sydd babyklær av klær ungene vokser ut av eller klær som slites ut. Synes jo det er bedre å gi klær de har vokst ut av videre til gudsønnen. Har vel ikke så mye bruk for babyklær heller. Er jo mest gaver til kollegaer for tiden. De fleste venninner er jo ferdig født, dessverre..

  2. fjellgeitbundingen: Ja, jeg liker å spare penger når jeg kan 🙂 Jeg er midt i “føde-fasen” nå. Både ste-søsken og venninner lager babyer i ett sett 😛

  3. Alexandra Klein: Tusen takk 🙂 Det hadde du heeelt sikkert klart! Det er mye-mye enklere enn det ser ut 😉 Noe av det ekleste prosjektet jeg har vært borti, faktisk. Men klipper bare to biter, pluss snorer, og syr tre sømmer. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *