Lille lizzie vender tilbake

Categories H bok

” Min første innskytelse var å viske ut den grusomme meldingen, men det gjorde jeg ikke.'”

Bilderesultat for lille lizzie vender tilbake

Boktittel: Lille Lizzie vender tilbake

 

Forfatter: Mary Higgins Clark

 

Innhold: Celia Nolan har en mørk fortid som hun skjuler for sin mann og sønn; og alle andre. Vil de fremdeles bli hos henne dersom hun forteller dem hva hun har gjort? Blir hun faktisk nødt til det, nå når de har flyttet tilbake til hennes barndomshjem, og blir hjemsøkt av ondskapsfulle meldinger og blodig hærverk? 

Min mening: Begynnelsen var veldig bra, men i midten av boka hadde jeg lenge følelsen av at jeg kom til å bli skuffet – den var liksom alt for opplagt. Men så kom heldigvis tvisten jeg savnet på slutten. 

 

Terningkast: 5. Spennende, og lettlest krim. 

 

 

 

BildeKilde

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *