Min start på året.

Categories E Natur og Turer

Første nyttårsdag var digg. Første nyttårsdag skinte sola fra en blå himmel. Første nyttårsdag gikk jeg tur, og vasket opp. Første nyttårsdag spiste vi rester. Første nyttårsdag hadde vi fri. Første nyttårsdag begynte vi å rydde ut jula av stua. Så ryddet vi tingene. Så ryddet vi møblene.

 

Så ble alt kaos. Andre nyttårsdag var første dag på jobb. Andre nyttårsdag våknet jeg syk. Andre nyttårsdag hadde vi planleggingsdag (mye lytting, lite gjøring). Andre nyttårsdag var huset midt i en rivningsfase, og tålmodigheten hos Thomas var tynnslitt. Lite søvn, usunn mat, sår hals, verkende hode, og rett og slett en dårlig start på det nye året.

Nå har jeg vært syk siden da, og vært hjemme fra jobb de siste to dagene. Stua er helt tom, og veggene er snart revet inn til muren. I dag skal Thomas begynne å rive kjøkken. Jeg skal begynne å bli frisk. 

Alle de derre løftene om å spise sunt å begynne å trene må komme senere. Når jeg er ferdig med å være syk, og når vi har tæret litt på lagrene med kaker og godteri i skapet…. Man kan ikke bli sunn med skapene fulle av chips og svenskegodteri!

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Min start på året.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *