En sydag for meg selv

Categories A Hobby

Jeg har så mange ting jeg har lyst til å sy, men tiden og motivasjonen strekker ikke alltid til. Men her en dag fikk jeg gjort både det ene og det andre på symaskinen! 
Første oppdrag var fra ei venninne, som ville jeg skulle endre litt på kjolen hennes. Den var alt for tett i halsen, så jeg klippet opp, og sydde inn en “splitt” i utringningen. Er ganske fornøyd med at jeg faktisk fikk det til uten at det ser helt noob ut 🙂 

Prosjekt nummer to var ei bukse fra ei annen venninne. Den hadde sprukket på et litt uheldig sted, så jeg gjorde mitt beste for å redde det som var igjen…

Det tredje jeg fikk tid til denne kvelden, var å sy ferdig ei T-skjorte med eget trykk, som jeg har sydd til mamma. Stoffet kjøpte jeg på loppemarked, så denne er både økonomisk, og miljømessig positiv. Synes også det er veldig artig å eksperimentere med tekstiltrykk, så nå har jeg kjøpt meg flere farger. Det blir nok enda flere ananaser neste år, vil jeg tro 🙂 

Til sist jobbet jeg litt med julekjolen min! Jeg kjøpte stoffene i London i høstferien. Bilder av den ferdige kjolen kommer etterhvert. 

Kjekt å få gjort litt sånne ting som ligger og er nesten-ferdige! 

Nå kan jeg begynne på nye prosjekter igjen 🙂 Og noe sier meg at det kan bli en hel del sying i romjula (håper jeg!). 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *