It’s the most wonderful time of the year…

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Disse dagene er så verdifulle! De siste dagene med jobb: hvor det gjelder å feste alle løse tråder, og avslutte med kos og god stemning med alle de ulike elevene mine, De første dagene av ferien, når jeg må bestemme hvordan jeg best kan utnytte de ekstra 8 timene med fritid som plutselig stables opp som en fantastisk julegave foran meg! For ikke å snakke om de hyggelige kveldene sammen med mannen, hvor jeg kan synke ned i sofaen med en god julefilm og garn og pinner i hendene. 

Jeg nyter det hver gang jeg tenner i peisen, 

Jeg kjenner gleden komme strømmende hver gang jeg åpner dagens gave i pakkekalenderen,

Jeg smiler hver gang jeg ser på juletreet som er pyntet med mye hjemmelaget pynt.

Jeg er så takknemlig hver gang jeg tenker på morgendagen,

Jeg gleder meg når jeg treffer venninner, og serverer hjemmelagde julekaker og godteri,

Jeg koser meg til og med når jeg hjelper lillebror med å flytte,

og jeg blir fylt av glede over en kopp kakao, et smil på gata, noen å spille pokemon go med, en ekstra julegave, milde morgener, og reiseplaner med min beste venninne. Det er sikkert tusen flere ting, men poenget mitt er at jeg har utrolig mye å være takknemlig for!

 

3 kommentarer

3 thoughts on “It’s the most wonderful time of the year…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *