Noen leseglade der ute?

Categories H bok

Jeg ble med på en liten utfordring på facebook for en liten stund tilbake. Det er en lese-ring, hvor man deler sine favorittbok, og får andres favorittbøker i posten. Det eneste man trenger å gjøre er å sende en bok til en adresse (som du får av meg). Jeg la ut følgende status på facebook, men fikk ingen respons, så nå lurer jeg på om det ikke er noen i bloggerden som kunne tenke seg å være med, så ikke kjeden slutter med meg. Boka du gir bort trenger ikke være dyr, og kan godt være brukt. Men det skal være en bok du liker veldig godt. 

 

 Deltagere til et sosialt bokelsker-eksperiment! Kommenter dette innlegget dersom du vil være med, så får du detaljene av meg. Hva du trenger å gjøre? Skaff et eksemplar av din favorittbok og send den til en fremmed (du får navn og adresse av meg). Du trenger bare å sende én bok til én person. Antallet bøker som du får, avhenger av hvor mange som deltar i eksperimentet. Bøkene som dukker opp i din postkasse, er andres favorittbøker. #SaveTheCulture#BookExchange

Jeg hadde blitt veldig glad om noen flere ville være med (ellers får jo ikke jeg noen bøker), og i så fall kan du skrive mailadressen din i kommentarfeltet, så sender jeg deg en melding med hvem du skal sende boka til… 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *