Det fineste noen har gjort for meg på lenge

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Det var en litt pussig historie, for vi hadde begge tenkt helt likt. Vi hadde begge tenkt at den andre fortjente en liten oppmerksomhet og ekstra glede. Ingen av oss hadde noen gang gjort det før, men på en eller annen måte fikk vi begge den samme ideen. Og det samme året! Så da jeg leverte 24 innepakkte gaver til Andrea rett før advent, kom hun meg i møte med en tilsvarende pose full av pakker. 

Nå er det hver dag en glede å åpne neste pakke! Det trenger ikke være store, dyre ting (heldigvis tenkte vi likt der), men gleden er stor over en liten sjokolade, eller nye hårstrikker. Bare det at noen har tenkt så mye på meg, at de gidder å gjøre noe sånt for meg, er jo utrolig koselig 🙂

En annen ting jeg koser meg med hver dag nå for tida, er å se på snøfall. Både jeg og Thomas liker det, og synes det er kjempekoselig. Halve underholdningen for meg er også å lese bloggeren pappahjerte sine kommentarer om serien 🙂 Livet er fullt av juleglede om man tar seg tid til å se det, og det har virkelig jeg tenkt til å gjøre. Selv om huset ikke ser ut i halvmørket, og selv om jeg ikke får sydd det jeg skal, eller møtt de vennene jeg hadde tenkt, så må jeg ikke glemme å nyte de øyeblikkene jeg faktisk får! 

God Advent videre!!

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *