Ferdig med julegavene!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I går, fredag, var jeg og Thomas på bytur til Kristiansand. Der fikk vi kjøpt resten av julegavene, spist god og overpriset mat, møtt Caroline som akkurat hadde fått juleferie, og kjørt hjemover i den tetteste tåka i manns minne, litt usikre på hvem som var trøttest når klokka nærmet seg 12. I og med at Thomas hadde stått opp kl 04.00, var det jeg som kjørte den siste etappen. 

Vi fikk også svidd av en haug med penger (går alltid litt mer enn man regner med), og kost oss en hel haug. Godt å komme seg litt avsted noen dager 🙂

Ellers må jeg si at jeg har det godt, selv om alt er veldig travelt, og jeg har slitt litt med migrene. Torsdag var LIFEgruppa og bakte masse julekaker! Det var kjempegod stemning, og nå er jeg ferdig med seks sorter (hvis vi teller godteri-kakene). I dag skal jeg jobbe litt, rydde litt, pakke inn alle julegavene (håper jeg), og gå på ungdomsmøte i kveld. Og i morgen har vi planlagt å bake kakemenn (jeg og Thomas), møte, og gå innom julebyen i Egersund med Andrea. Denne helga blir nok veldig bra!

 

1 kommentar

1 thought on “Ferdig med julegavene!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *