Det som er mitt

Categories H bok

Skoen, den nye joggeskoen med rosa striper, sank ned i mudder og dødt løv. Emilie mistet nesten balansen. Mannen grep henne i armen. Så la han noe over ansiktet hennes. Halvannen time senere ble Emilie Selbu meldt savnet til politiet.

 

Boktittel: Det som er mitt

 

"Det som er mitt - spenningsroman" av Anne Holt

Forfatter: Anne Holt

 

Innhold: Emilie er det første av flere barn som blir kidnappet. Har sakene noen sammenheng? Inger Johanne Vik vil ikke blande seg inn i saken, men på et eller annet vis, blir hun dradd med uten å klare å stanse det. 

 

Min mening: Dette er den første boka av Anne Holt jeg leser, og den gav mersmak. Den er spennende, smart, og full av interessante karakterer. Absolutt en krim jeg kan like 🙂

 

Terningkast: 5.Spennende og lest på få dager. 

BildeKilde

Målet mitt er å lese femti bøker i år. Dette var nummer 48.

2 kommentarer

2 thoughts on “Det som er mitt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *