To fine kvelder

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå har jeg hatt to veldig fine kvelder på rappen! Torsdag var jeg på teater i Stavanger med jobben. Vi så A Christmas For Carol, og det var virkelig over all forventning (nå har jeg en del dårlige teater-erfaringer). Anbefaler virkelig. Koste meg skikkelig med en hel buss full av kollegaer 🙂 

Julestemningen er tilbake for fullt, og i går kveld var jeg på internasjonal kveld med tema “norske juletradisjoner.” Det var moro å treffe noen av alle de ulike nasjonalitetene vi har i bygda, og få noen nye bekjentskaper. Det var også god mat, gode folk, og rett og slett god stemning. 

Nå ser jeg frem til ei herlig helg med Thomas og venner 🙂
 

1 kommentar

1 thought on “To fine kvelder

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *