Det er så mye gøy!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå må jeg bare si at jeg nyter hver dag! Det er så mye gøy som skjer på denne tiden av året, og min eneste ergrelse er at det ikke er tid til alt. Mandag hadde vi LIFEgruppe i ny-julepynta hus, og hadde det riktig så koselig. Tirsdag hadde jeg sykveld med noen av jentene fra LIFEgruppa (resultatet kommer på bloggen senere), i går var jeg bedt på middag hos Andrea, og vi hadde begge kjøpt pakkekalender til hverandre! Hva er oddsen for det? Helt hemmelig og uten en avtale hadde vi altså begge tenkt at den andre fortjente 24 smågaver ekstra! 

I kveld skal jeg på teater for første gang på en evighet! Jeg skal se A Christmas for Carol i Stavanger. Vi skal også ut å spise på Egon. Gleder meg til å gjøre noe litt annerledes! 

Jeg er så glad for alle de små tingene som gjør meg glad: Som julelys i hagene, røde gardiner i stua vår, bake julekaker med venninner, eller å planlegge skoletimer med juleinnhold (i dag skal vi flette kurver!) 

Hva skal du bruke den første dagen i desember til? 🙂

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Det er så mye gøy!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *