Stemmenes rop

Categories H bok

Laurie hadde ikke lagt merke til bilen som hadde stoppet ved siden av henne. En kvinne satt ved rattet. Mannen som satt ved siden av henne gikk ut, dro med seg Laurie og før hun visste ordet av det satt hun klemt mellom dem i forsetet.

 

Boktittel: Stemmenes rop

"Stemmenes rop" av Mary Higgins Clark

Forfatter: Mary Higgins Clark

 

Innhold: Laurie er 4 år når hun blir kidnappet rett utenfor huset sitt. To år senere kommer hun til rette igjen, totalt forvandlet. Hva har skjedd med det lille barnet, og har hun fremdeles noe å frykte?

 

Min mening: Jeg likte boka utrolig godt. Den fenger helt i fra begynnelsen, og enda mer etterhvert. Boka har en psykologisk undertone, med et dryss av krim og spenning. Den har også flere tvister som gjør den spennende å lese. 

 

Terningkast: 5. Spennende! Anbefales for alle som liker en lettlest spenningsroman med et mysterie! Og jeg anbefaler også Pappas lille pike, som er den første boka jeg leste av forfatteren. Men jeg tror jeg likte denne enda litt bedre, på grunn av tema (som jeg ikke kan avsløre, for det sier for mye)

BildeKilde

Målet mitt er å lese femti bøker i år. Dette var nummer 47.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *