Snudd døgnet på en merkelig måte..

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Forrige uke sleit jeg med forkjølelse (som enda ikke har gitt hundre prosent slipp) og det resulterte i noen merkelige sovevaner!

Nå er jo jeg A-menneske, noe som er nokså uvanlig i utgangspunktet. Jeg legger meg vanligvis klokka ti, og står opp klokka seks, så jeg har god tid før jobb. Men den siste uka, har det forandret seg i en uventet retning. 

Man skulle kanskje tro at sykdom gjør en trøtt, men for meg gjør det bare at jeg er slappere på dagen, og sover dårligere på natta. Greia er at jeg begynner å bli trøtt omtrent når sola går ned (noe som har forskjøvet seg så tidlig som klokka fem!). Klokka sju tenker jeg at jeg godt kunne ha sovnet innen tre minutter om jeg lukket øynene, og klokka åtte begynner faktisk øynene å glippe igjen. Deretter venter enda en dårlig natts søvn, hvor jeg gjerne gir komplett opp å sove i femtida om morgenen. I HELGA! (I helga pleier jeg vanligvis å drøye til kl 8, altså). Så det har vært min uke, og mi helg. Enda tidligere kvelder, og enda tidligere morgener. Men det tok kaka i dag da jeg våknet av at jeg lå å vridde meg, og da jeg endelig så på klokka, var den såvidt over fire om natta. Der gikk det ei grense, så jeg nektet å stå opp… Og vet du hva? Så sov jeg faktisk helt til alarmen ringte klokka seks!! 
 

/Ei som snart er helt frisk

 

 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Snudd døgnet på en merkelig måte..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *