DIY Bathbomb

Categories A Hobby

 

Var innom Lush og kjøpte meg badebombe da vi var i London, og så enkelt som det, var jeg frelst. Men de er jo ganske dyre, så jeg undret på om det ikke kunne være mulig å lage en badebombe selv. Med et enkelt youtube-søk fant jeg en brukende oppskrift (HER). Det både kostet, og krevde litt å skaffe ingrediensene. Men jeg må si at første forsøk var ganske vellykket.

Nå har jeg bestilt enda flere former, siden noen av de jeg hadde kjøpt var altfor store. Er jommen ikke sikker på om det var billigere å lage selv, enn å kjøpe på Lush i London (som er billigere enn Lush i Oslo). Men gøy å ha prøvd! Og nå som jeg har kjøpt en del av ingrediensene, skal jeg helt klart lage flere, både til eget bruk og til gaver. Føler pengene kan rettferdiggjøres mer, dersom jeg bruker dem til julegaver også 🙂

Flere av resultatene kommer nok på bloggen når jeg får prøvd enda mer. Er gøy å eksperimentere med lukter, farger, og kanskje litt glitter? 

2 kommentarer

2 thoughts on “DIY Bathbomb

  1. fjellgeitbundingen: De bruser og freser, og går etterhvert i oppløsning 🙂 Hvis du klikker på linken til oppskriften, er det film av det 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *