Lev, Elsk, Led

Categories H bok

“Å se seg selv sammenlignet med størrelsen på drømmene sine kan fort bli mer enn man klarer å håndtere. Faktum er at de planene Gud har for deg, alltid er større enn deg selv, og de vil aldri være noe du kan gjennomføre med letthet og av egen kraft.”

"Lev, elsk, led - det beste ligger foran!" av Brian Houston

Boktittel: LEV ELSK LED

 

Forfatter: Brian Houston

 

Innhold:Brian Houston har startet Hillsong- menigheten i Australia. Han er verdenskjent for det enorme innvirkningen de har fått langt utover Australias grenser. Denne boka er hans historie, og en utfordrende oppfordring til deg om å leve, elske og lede i ditt liv, slik som Jesus gjorde. 

 

Min mening: Jeg ble ikke så imponert som jeg kanskje hadde forventet å bli. Boka har mange gode poenger, men jeg irriterte meg over en del skrivefeil i oversettelsen, og sitter kanskje igjen med at den ble litt lite praktisk for meg. Kanskje er det fordi jeg har lest litt mange lignende bøker i det siste, at jeg ikke blir kjempeimponert, men boka har 4,2 stjerner (av 5) på goodreads. Uansett er Hillsong sykt bra, og inspirerende. Jeg likte å lære mer om det, men skulle kanskje ønske at boka hadde fått enda mer personlig betydning for meg.

 

Terningkast: 4. Bra. Anbefales for kristne 🙂

BildeKilde

Målet mitt er å lese femti bøker i år. Dette var nummer 44.

2 kommentarer

2 thoughts on “Lev, Elsk, Led

  1. fjellgeitbundingen: Ja, det ser ut som at jeg klarer det 🙂 Gøy med nyttårsforsetter som man har lyst til å klare 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *