Topptur med bestevenn

Categories E Natur og Turer

 

En topptur er en god opplevelse i seg selv. Men på enkelte dager, frister det lite å dra seg ut av den trygge, varme stua. Da er det godt med en god venn som kan hjelpe å dra, og motivasjonen stiger mange hakk. Det gjør selve opplevelsen også! For delt glede er dobbel glede. Og selv de tunge oppoverbakkene går fint når man har noen å prate med 🙂

Og så er vi plutselig tilbake til utsikten over Sogndalstrand! En fin, liten runde, men jeg kjente allikevel oppoverbakken ubehagelig mye. Flaut at jeg har blitt i så dårlig form. 

Herlig å kjenne at jeg får trent litt. Det har blitt skremmende lite fysisk aktivitet på meg dette halvåret. Etter nyttår skal jeg faktisk skjerpe meg. Bigtime! Kanskje jeg allerede må begynne litt nå…. 

5 kommentarer

5 thoughts on “Topptur med bestevenn

  1. fjellgeitbundingen: Hadde faktisk min første treningsøkt på evigheter i dag! Føles godt! 🙂 Så får vi bare se om jeg klarer å holde det gående 🙂

  2. Virkelig bra. Har en utfordring gående om 1 time gange og to økter a 20 min styrketrening hver uke, men poenget er egentlig å få til 3 økter per uke uansett hvaog nå ut november, og dette skal nå bidra til bedre helse. Ta vare på Guds barn 🙂 Hva tror du? Blir du med?

  3. fjellgeitbundingen: Jer så det, men jeg vet ikke om jeg er helt klar for så mye 😉
    (Haha…) Men jeg skal ha det i bakhodet, og hvis jeg klarer det, er det bonus 😉
    Det må være sammenhengende gange, ikke sant?

  4. Nei, poenget er å få minst 1 time i løpet av uka. Det er vinter og kaldt, må bare motivere seg selv litt ekstra.. Ingen krav om sammenhengende gange. Målet er å komme seg over dørstokken, og min erfaring at når man klarer det går man gjerne lengre enn man har tenkt..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *