Sy-kurs-forening

Categories A Hobby

Jeg har savnet ganske mye å ha flere venner jeg kan sy sammen med. Det er ikke like gøy alene, selv om det ikke akkurat er den mest sosiale hobbyen. Så da en del av jentene i LIFEgruppa virket gira, slo jeg til, og tilbydde meg å holde et aldri så lite nybegynner-sykurs! 

Første prosjekt var å sy en liten pose med snøring (vi begynte litt enkelt og trygt). Alle fikk det til, og jeg tror alle var fornøyde! Vi brukte en oppskrift funnet på pinterest (HER). Der finner man masse flott om man leter litt! Posene kan brukes til å ha gaver i, til å oppbevare små hobbytingg (stingmarkærer, strikkketøy, sløyfebånd, knapper osv), eller kanskje du kan lage en hel haug, og ha til julekalender? 

 

Stoffet jeg brukte er en rest av et bomullstoff jeg kjøpte i Barcelona for å bruke i trappa. Gøy å få gjort nytte av noen av restene 🙂

 

1 kommentar

1 thought on “Sy-kurs-forening

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *