Allerede november!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå går virkelig tiden fort frem mot jul! Jeg må innrømme at jeg har hørt litt på julemusikk, og det var kjempekoselig! Julegavehandel har stoppet litt opp etter London, men jeg er i hvert fall fornøyd med at vi har kjøpt så mange som vi har. Det er jo enda mye tid. 

 

I november skal jeg drikke mye kakao med krem, bake litt småkaker, planleggge oppussing av kjøkken, le mye, glede meg til jul, treffe masse venner, lage hjemmelaget middag flere ganger enn i oktober, ikke bli syk igjen, gjøre noe fint for mannen helt uventet, bli ferdig med å strikke en genser, sy en kjole til jul, gå toppturer, og kose meg så mye som mulig 🙂

Hvilke planer har du for november?

4 kommentarer

4 thoughts on “Allerede november!

  1. Alexandra Emilie: ja, får håpe det! Har bare blitt en hjemmelaget middag enda da.. men 50% er nok en forbedring fra oktober, så jeg får si meg fornøyd så langt xD
    Ønsker deg også en fortryllende November!! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *