Tekstiltrykk er gøy!

Categories A Hobby

Dette er andre gangen jeg prøver meg på tekstiltrykk. Jeg ble veldig positivt overrasket første gangen, over hvor fint ugletrykket ble. Og nå kan jeg melde at selv etter mange gangers vask, ser trykket like fint ut! T-skjorta jeg laget i fjor gav jeg mamma til jul, og den har blitt flittig brukt 🙂

 

 

Både sjablonger og tekstilmaling har jeg kjøpt på stoff og stil. I år gikk jeg til innkjøp av enda en sjablong, denne gangen en ananas! Første trykk-prosjekt var ei t-skjorte jeg kjøpte i London til den nette sum av 10kr. Den var på salg. Gøy å gjøre litt mer utav et helt enkelt plagg. Stoffet var kjempeherlig, og passformen ganske bra (selv om den er en størrelse for stor). 

 

Når jeg først var i gang, klippet jeg like godt til en t-skjorte til, og trykket enda en ananas. Kjenner at jeg klør litt i lommeboka etter å kjøpe flere farger med tekstilmaling. Dette er jo kjempemoro! Har ikke fått sydd ferdig t-skjorta enda, men oppdatering kommer 🙂

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Tekstiltrykk er gøy!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *