Firbeinte venner

Categories D Familie

For en ukes tid siden, passet vi denne sjarmøren mens eierne ble lykkelig gift. Han heter Gizmo, og er en særdeles søt Toller! Og jeg ble overrasket over å innse at Chessie faktisk er ganske rolig i forhold. Han var høyt og lavt, og laget lyder mesteparten av tida. Han var nok litt stresset over være et helt nytt sted, kan jeg tenke meg. Var koselig et par dager, men i lengden hadde jeg nok blitt gal. 

Når han til slutt roet seg i stolen til Thomas, hadde jeg ikke hjerte til å kommandere ham ned. Vi har egentlig ikke hunder i møblene, men…

 

Så var det litt deilig å levere Gizmo, og få tilbake Chessie, som har kjente uvaner og særheter. 

Forresten, sa jeg ingen hunder i møblene? Jeg mente selvsagt når vi er hjemme. Når vi er på jobb, gjør hun akkurat som hun vil -.-

Søtingene ^^

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *