Pappas lille pike

Categories H bok

“Det er meg, Andrea.” Ellie slapp seg ned på knærne foran Andrea og trakk tilbake teppet som dekket ansiktet hennes. Andrea hadde på seg en maske, en fryktelig monstermaske som så klissete og gummiaktig ut. Ellie strakte seg frem for å rive den av, og fingrene stakk inn i et knust område i søsterens panne.”

Bilderesultat for pappas lille pike

Boktittel: Pappas lille pike

 

Forfatter: Mary Higgins Clark

 

Innhold: Ellie mister søsteren sin da hun er bare 7 år gammel, men hun blir hjemsøkt av denne natten i årevis etterpå. Hva må til for å få fred for dette? Og hva vil skje når den dømte morderen, Rob, kommer ut av fengselet på prøve?

 

Min mening: Jeg ble hektet fra første kapittel, og slukte boka! Herlig med litt lettlest mysterie-litteratur. Jeg koste meg, og kommer helt sikkert til å lese mer av samme forfatter senere. 

 

Terningkast: 5. Spennende og lettlest. Ingenting er som et uløst mysterie hvor man prøver å finne ut av hva som skjedde!

 

Målet mitt er å lese femti bøker i år. Dette var nummer 41.Jeg anbefaler også Løgner fra fortiden og Piken på toget, som er to veldig spennende mysterieromaner. 

 

BildeKilde

1 kommentar

1 thought on “Pappas lille pike

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *