Shopping i London

Categories G Reise og ferie

 

Jeg var på jakt etter stoff, og jeg nærmet meg målet. London har som kjent det meste, og jeg hadde fått anbefalt denne gata her. Selv om vi følte at vi gikk og gikk, var det mye å se på, og fint vær. Og plutselig åpenbarer det seg en hel gate full av stoffbutikker!

Goldhawk Road er virkelig tingen for oss syersker! Masse stoff å velge i, og mye av det var veldig billig også! (se hva jeg kjøpte mot slutten av innlegget). 

 

Da hadde vi altså gått helt i fra Oxford Circus til Westfield. Men vi fant fort ut at Westfield var over vår prisklasse. Vi skynde oss bort fra alle merkeklærne med pengene i behold (mer å bruke på primark!). Så tok vi bussen tilbake til Oxford street.

Kjøpte meg en frozen lemonade på Mc Donalds. 

Dette bildet har blitt mitt mest likte på instagram! Merkelig, siden jeg ikke var spesielt fornøyd med det selv 😛

(Senga i det kule rommet vårt)

 

Her kommer stoffet jeg kjøpte. Det var aller mest faste bomullstoffer, men jeg kjøpte bare elastiske, siden det er mye bedre å bruke til klær. Det rosa på bildet under, kostet 35kr per meter. Det sorte/sølv kostet 55kr pr meter. Disse har jeg tenkt til å sy en kjole av. 

De to stripete stoffene skal jeg bruke til t-skjorter. De kostet 35kr pr meter, og jeg kjøpte en av hver. 

 

Det siste stoffet jeg kjøpte, var dette dinosaurstoffet som er fint til barnetøy. Å sy til barn er litt mer økonomisk enn å sy til voksne, så det er litt ekstra gøy. For 35kr fikk jeg en meter av dette stoffet også, og har nok til flere barnebukser, for eksempel. Dette hadde kostet mellom 130 og 200kr i Norge. 

Jeg glemte plent å ta bilde av alle klærne jeg kjøpte til meg selv, men det ble en del det også. Noen t-skjorter, singletter, og småting. Shopping i London er virkelig gøy!!

3 kommentarer

3 thoughts on “Shopping i London

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *