Harde dager krever hard avslapping

Categories B opplevelser og hverdagsliv

 

 

I går var en slitsom dag, og det kjenner jeg i dag. Jeg fikk gjort ustyrtelig mye, med tanke på hvor dårlig jeg var da migrenen slo inn for fullt! (lå på sofaen og vrei meg i smerte) Men jeg fikk være på jobb, truffet Monica, gått på foreldremøte (var tolk), og traff Miriam. Altså omtrent like mye som jeg hadde planlagt.  Nå trenger jeg en litt roligere dag til å komme meg. I dag er det heldigvis ikke planlagt noe mer enn jobb. Det blir godt 🙂

Hvordan har din dag vært?
 

6 kommentarer

6 thoughts on “Harde dager krever hard avslapping

  1. REBECCA HOLDER: Ja, det var nok mest av alt migrenen som sleit meg ut. Når man liksom må karre seg opp av sofaen når hodet endelig har begynt å dunke litt roligere, liksom 😛
    Men ble godt igjen, da. Følte meg bare litt gåen 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *