En spennende helg

Categories B opplevelser og hverdagsliv

En spennende helg ligger foran! I går kveld var jeg på ledertreningsmøte – noe som var veldig koselig og inspirerende. Men i dag tar jeg et “step up” og reiser til Stavanger på lederkonferansen LED. Det vil si at hele lørdagen “forsvinner” uten at jeg får tid til hverken tur, venner, eller rydding. Og så har vi selvsagt ungdomsmøte lørdag kveld, og søndagsmøte + ungdomsstyremøte søndag morgen! Det er alltid høydepunkt i seg selv 🙂 

 

Den siste uka har været vært helt fantastisk! Vi har hatt 24 grader og sol, og det er så merkelig at trærne skifter til høstklær nå når sommeren endelig har begynt for fullt! Jeg har jobbet, vært litt syk, gått turer, plukket epler, raftet ned elva, flere filmkvelder med Thomas, og totalt sett hatt en veldig fin uke.


Hvordan var din uke?

Og hva gleder du deg til i helga?

2 kommentarer

2 thoughts on “En spennende helg

  1. Spennende helg da! Og for en innholdsrik og fin uke du har hatt ^^
    Min uke har også vært fin, og helgen har så langt vært enda finere/hyggeligere, hehe ;-P

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *