Strikket Axelshorts

Categories A Hobby

Endelig har jeg fått ferdig et håndarbeids-prosjekt igjen! Jeg begynte å strikke denne da jeg fant et Alpakka/Silke-garn på tilbud på Europris i Juli. Så det har tatt litt tid å bli ferdig! Oppskriften finner du HER. Garnet er fra Trysil-garn, og er helt herlig! Anbefales! Knappene har jeg kjøpt på ebay. Der får du 50stk for ca 16kr. Total pris for denne ble dermed 36kr (hadde vært 86 dersom garnet var på full pris). 

Jeg har enda et nøste av det samme garnet, så kanskje vil jeg strikke en shorts til. Eller kanskje det blir noe annet. Nå trenger jeg i hvert fall litt variasjon. Hva har du på strikkepinnene for tida? Noen som har et lite, overkommelig prosjekt å anbefale?
 

6 kommentarer

6 thoughts on “Strikket Axelshorts

  1. Leah Isabell V: Ja, men det blir ofte litt mer hekling og strikking på høsten – i hvert fall for meg! Så kanskje får vi begge stilt den lysten etterhvert 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *