Svidde av over 20 000kr på en dag!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå har jeg vært lenger borte fra bloggen enn jeg har vært på lenge. Grunnen er rett og slett mangel på overskudd. Å starte på jobb ble hardere enn ventet. Jobben i seg selv har egentlig gått veldig bra, men etterpå er jeg tom for energi, og har slitt mye med migrene. Det er litt tyngre å våkne om morgenene, uten at jeg helt skjønner hvorfor. Men samtidig har jeg utrolig mye å være glad for! Jeg trives i jobben, og den er meningsfull. Det samme gjelder alt ansvaret jeg har i menigheten.

 

Vi jobber begge to, så penger har blitt et mye mindre problem! Faktisk kjøpte vi bil på lørdag, siden den gamle bilen ikke er helt frisk, og ikke verdt å fikse på. Vi klarte såvidt å skrape sammen nok penger uten å ta opp lån, og det var veldig deilig (lån har vi jo nok av…). Bilen er en Passat, som den forrige – men litt nyere årsmodell, og den ser mye finere ut.

Denne helga har vært veldig fin! Selv om jeg skulle ønske den var dobbelt så lang, så har jeg fått tid til å nyte livet på mange ulike måter. Jeg koste meg i menigheten både lørdag kveld og søndag morgen. Jeg traff Cathrine i Stavanger og spilte Pokèmon Go. Handlet på Søstrene Grene. Kjøpte bil. Grillet med lillebror. Var på tur i digre sandhauger med hunden – som koste seg maksimalt! Ryddet en del. Strikket litt. Lest litt. SOAPet hver dag. Besøkte broren til Thomas og de tre nevøene. Filmkveld med Amy og Natalia. Det er utrolig hvordan en helg som inneholder så mye, kan føles så utrolig kort! 

 

1 kommentar

1 thought on “Svidde av over 20 000kr på en dag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *